Pracovní nabídka_HR Support

HR Support

Náplň práce:

  • Běžná HR administrativa a podpora personální manažerky;
  • Nábor zaměstnanců –organizace výběrového řízení (definování náborových kanálů, příprava inzerátů, spolupráce s personálními agenturami, organizace pohovorů);
  • Organizace onboarding / offboarding procesu (dokumentace, předávání informací, adaptační plán, školení, zdravotní prohlídky …);
  • Příprava některých podkladů pro mzdovou účetní a pro externím agenturu (kontrola docházky, vyúčtování pracovních cest,…);
  • Administrace datové schránky;
  • Práce v SAPu – vytváření objednávek a příjemek pro HR oddělení;
  • Administrativa a organizace související s péčí o zaměstnance;
  • Zpracování potřeb vzdělávání, organizace školení, příprava rozpočtu, průběžná kontrola plánu nákladů;
  • Příprava firemních akcí, teambuildingový programů – oceníme nejen pomocnou ruku, ale i nové nápady;
  • Spolupráce na CSR projektech;
  • Zapojení do skupinových projektů v oblasti lidských zdrojů– digitalizace, automatizace, on-line vzdělávání;
  • Zapojení do široké škály projektů, možných zlepšení a implementace nových HR nástrojů, které mohou zefektivnit práci, zlepšit firemní prostředí nebo kulturu;
  • Zástup při organizaci práce asistentek a úklidu;
  • Podpora vedení – v nepřítomnosti zástup za asistentku.

 

Vzdělání:

  • SŠ / VŠ ekonomika, HR, andragogika, pedagogika,..

 

Ideální kandidát:

  • Je profesionál s praxí v oblasti HR minimálně 3 roky.
  • Orientujete se v zákoníku práce.
  • Zvládnete komunikovat anglicky.
  • Je sebevědomá osobnost s výbornými komunikačními schopnostmi, která zvládne jednání s kolegy a nadřízenými na různých úrovních.
  • Je diskrétní a loajální.
  • Je motivovaný, nadšený a proaktivní.
  • Dále samostatný, spolehlivý, pečlivý;
  • Dokáže si stanovit priority a přizpůsobit se situaci;
  • Zvládne neočekávané a stresové situace;
  • Nebojí se práce s moderními nástroji a technologiemi

Zvláštní požadavky:

  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
  • Dobrá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) a možností jiných programů a aplikací

Nabízíme:

  • Zajímavou práci ve společnosti se 170letou tradicí
  • Mobilní telefon
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Motivující mzdové ohodnocení s individuální složkou
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, stravenky, sick days, příspěvek na penzijní připojištění
  • Možnost rozvoje angličtiny a odborného vzdělávání
  • Místo výkonu práce Olomouc

V případě zájmu o pozici nám zašlete vaše CV na email .