Pracovní nabídka_Finanční a IT manažer

Finanční a IT manažer pro Lesaffre Česko a Lesaffre Slovensko

Zodpovědnosti:

  • Implementace a řízení politiky financí a IT dle požadavků skupiny Lesaffre
  • Podílení se na strategickém plánování
  • Dohled nad dodržováním účetních a daňových zákonů a vyhlášek
  • Vytváření interních směrnic v oblasti financí a IT
  • Aktivní zapojení do skupinových projektů

 

  • Koordinace vytváření rozpočtu, forecastu a business plánu za spolupráce s ostatním odděleními
  • Koordinace vytváření aktualizovaného rozpočtu během roku
  • Zodpovědnost za dodržování termínů stanovených centrálou skupiny Lesaffre
  • Tvorba transferových cen za zboží a služby
  • Aktualizace dokumentace k převodním cenám zboží a služeb ve spolupráci s externími konzultanty

 

  • Zodpovědnost za vypracování IFRS reportingu a dalších reportů v termínech stanovených centrálou skupiny
  • Zajišťovaní reportů pro řízení a rozhodování společnosti

 

  • Zodpovědnost za provedení auditů v termínech stanovených centrálou skupiny Lesaffre
  • Zodpovědnost za provedení a zveřejnění roční a půlroční závěrky společnosti
  • Zodpovědnost za výroční zprávu
  • Zajišťování corporate legal agendy firmy
  • Komunikace s úřady, právníky, auditory, daňovými a IT poradci a pojišťovnami

 

  • Účast na schvalovacím procesu plateb v bance
  • Sledování pohledávek a dle potřeby stanovení následných kroků
  • Schvalování zařazení a vyřazení položek hmotného a nehmotného majetku společností

 

  • Zajišťování optimálního fungování ERP
  • Zodpovědnost za rozpočet IT
  • Řízení externích správců sítě, externích IT partnerů a telekomunikačních služeb
  • Implementace projektu kybernetické bezpečnosti

 

  • Občasné cestování do poboček v Trnavě, ve Staré Boleslavi a v Praze.

Vzdělání: VŠ ekonomického směru

Ideální kandidát:

  • Je profesionál s praxí na obdobné pozici minimálně 5 let
  • Je profesionál připravený byt součástí Comex týmu menší společnosti
  • Orientuje se v zákonech a souvisejících předpisech
  • Má zkušenosti z controllingu, auditu a procesu přípravy budgetu, optimálně ve výrobním podniku
  • Má manažerské dovednosti a zkušenosti s řízením menšího týmu
  • Má zkušenost se specifiky spolupráce v rámci koncernu
  • Je časově flexibilní zvláště v obdobích účetní závěrky, reportingu, přípravy budgetu
  • Je sebevědomá osobnost s výbornými komunikačními schopnostmi, která zvládne jednání s kolegy a nadřízenými na různých úrovních
  • Je diskrétní a loajální
  • Je motivovaný, nadšený a proaktivní
  • Dokáže si stanovit priority a přizpůsobit se situaci
  • Zvládne neočekávané a stresové situace
  • Zajímá se moderní nástroje a technologie

Zvláštní požadavky:

  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
  • Pokročilá znalost MS Office
  • Praxe v nějaké ERP systému / SAP je výhodou
  • Pokročilý uživatel BI tools
  • Dobrá znalost informačních systémů a projektového řízení
  • Velmi dobrá angličtina a čeština

Nabízíme:

  • Zajímavou práci ve společnosti se 170letou tradicí
  • Služební vůz i pro soukromé účely, mobilní telefon
  • Možnost občasné práce z domova
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Motivující mzdové ohodnocení s individuální bonusovou složkou
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, stravenky, sick days, příspěvek na penzijní připojištění
  • Možnost seberealizace, rozvoje a odborného vzdělávání
  • Kancelář v Olomouci

V případě zájmu o pozici nám zašlete vaše CV na email .